Kui Palju Maksab Kodulehe Tegemine?

KUIDAS ON KODUKIRJELDI KASUTADA?
Siin on see, mida võite oodata uue veebisaidi väljatöötamise eest 2018. aastal sõltuvalt sellest, mida soovite teha:

Väikeettevõtte veebisait
See on põhiteabega veebisait, kus on vaja väga vähe kohandusi. Tavaliselt vähem kui 20 lehte, paar fotovärve ja ühtegi unikaalset funktsiooni. Esialgsed hinnad: $ 2000 kuni $ 8000.

Keskmise suurusega ettevõtte veebisait
Enamasti 75-leheküljelistele ärilistele veebisaitidele, sisuhaldussüsteemiga (CMS) lubatud kohandatud kujundusskeemid ja kujutised ning mõned arendajate poolt loodud unikaalsed funktsioonid. Ettemaksumäärad: 10 000 dollarist kuni 25 000 dollarini.

Pood veebisait
Veebisait, kus kliendid saavad tooteid sirvida ja osta; Maksevõimsuse integreerimine on vajalik, nagu pildid, kopeerimine, CMS ja beetatestimine. Ajutine maksumus: $ 5000 kuni $ 40,000 (sõltuvalt toodete suurusest ja nende keerukusest).

Suur äri veebisait
Suuremahuline veebisait, kus on mitu sada lehte, kohandatud kujundusskeeme ja kujundeid, sisuhaldussüsteemi, ainulaadset funktsionaalsust ja lisavõimalusi (nt isikupärastatud arendus, blogide ühendamine, multimeedia loomine jne). Ajutine maksumus: $ 25 000 kuni $ 40 000.

Nüüd, kui mõistate oma ettevõtte veebisaidi arendamise kulude kontseptsiooni, vaadake läbi kuu- või aastamaksud, mida saate maksta ja millised need kulud katavad.

 

OLULISED KULUD
Veebisaidi haldamisega kaasnevad kulud on vajalikud. Siin on mõned vältimatud kulud, mida võite uue veebisaidi arendamisel maksta.

DOMEENINIMI
Miks seda vajate: URL (domeeninimi a.k.a.) on see, mida inimesed oma veebisaidile sisenemiseks oma brauseris sisestavad. Ilma ühetaallata oleks teie saidi külastamiseks ainus oma IP-aadressi sisestada. Mis see maksab? Tavaliselt on see vahemikus 10 kuni 20 dollarit. Spetsiaalse domeeninime laiendamiseks (nt .restaurant, .online jms) võite oodata lisatasu määrade tasumist kuni 200 dollarit ja 300 dollarit aastas, sõltuvalt teie valikust. Kui tihti te selle eest maksate: igal aastal, kui te ei tasu ettemaksu juba mitu aastat ette.

SSL SERTIFIKAAT
Miks seda vajate: SSL (turvaline sokli kiht) sertifikaadid krüpteerivad tundlikke andmeid, nagu krediitkaardinumbreid ja isiklikku teavet. SSL-sertifikaat on kohustuslik, kui käivitate pood veebisaidi, kuna see kaitseb ja kaitseb teie kliente tundlike andmete ja isikuandmete eest kinnipidamise eest. Mis see maksab? SSL-sertifikaate väljastavad sertifitseerimisasutused (CA), ulatudes 10 dollarist kuus kuni 1000 dollarini kuus. Kui tihti te selle eest maksate: igal aastal, kui te ei tasu ettemaksu juba mitu aastat ette.

Veebisaidi hostimine
Miks see on vajalik: domeeni nime ostmine on võrreldav omandava maaga: teil on aadress, kuid teil on vaja midagi, mis sisaldab kõiki asju. Selles näites on veebimajutus teie maa ja veebisisu on teie “kraam”. Mida see maksab? Enamik veebimajutusteenuste pakkujaid pakub virtuaalserveri plaane, mis ulatuvad ligikaudu 10 dollarini kuus kuni 99 dollarini hallatava majutusega. Mida rohkem teie veebisaiti saab ja mida rohkem saidile lisateavet, seda kõrgem on teie hind. Kui tihti te selle eest maksate: paljud veebihaldajad pakuvad igakuiseid ja aastaseid plaane. Parema hinna saamiseks maksate iga-aastase hostingplaani eest.

SISUJUHTIMISSÜSTEEM
Miks seda vajate: CMS või sisuhaldussüsteem on see, mida kasutate oma veebisaidil teksti, piltide, videote, artiklite jms kuvamiseks. Kuigi haldussüsteem ei ole kohustuslik, võib see säästa aega ja muuta teie veebisait palju tõhusamaks. Mida see maksab? Sõltuvalt valitud CMS-st võite otsida tuhandeid dollareid kohandatud jaoks või maksta midagi, kasutades populaarseid, näiteks WordPressi. Kui tihti te selle eest maksate: tavaliselt arvestatakse teenustasusid teenivate ettevõtete CMS-süsteemidega igal aastal. WordPress on tasuta.

WED DESIGN KULUD
Et muuta oma veebileht esteetiliseks meeldivaks, peate selle olema professionaalselt kujundatud.

Täielik ümberkujundus või uus disain
Miks seda vajate: kui käivitate uue veebisaidi või teie olemasolev on vaja makeoveri, peate kulutama selle, et see oleks kavandatud (või ümber kujundatud) ja testitud. Mida see maksab? Saidi ümberkujundamise kulud ulatuvad ligikaudu 1000 kuni 20 000 dollarini, olenevalt sellest, millist veebisaiti kasutate, millist CMSi kasutate ja kui palju kohandamist soovitakse. Kui tihti peaksite selle saama: kõigil veebisaitidel peaks värskendama iga paari aasta tagant, et hoida asjad värskeid ja kaasaegseid.

Teema disain
Miks seda vajate: mõned sisuhaldussüsteemid, eriti WordPress, pakuvad teemasid, mis võimaldavad teil oma veebisaidi välimust ja vormingut kohe muuta. See võib olla väga mugav, kuid see muudab meie paigutuse sarnaseks ka teistele, kes kasutavad sama teema. Mida see maksab? Enamik avalikke teemasid on tasuta. Premium WordPressi teemad võivad sõltuvalt selle funktsioonidest maksta 10 kuni 100 dollarit. Te saate erinevaid teemasid, et neil oleks ainuõiguslik litsents teemal või et see oleks isiklikult kohandatud. Kui tihti te maksate: teie teema tuleks muuta iga paari aasta tagant. Kui kasutate tasuta teemat, ei pea te neid kulusid muretsema.

Responsible Web Design (RWD)
Miks seda vajate: 2015. aastal alustas Google veebisaitide eelistamist mobiilseadmetega, paigutades need kõrgemale kui veebisaitidel, mis ei olnud vastutustundlikult kavandatud. Vastutustundlikud veebisaidid võivad tuvastada, millist platvormi veebisait kasutatakse, ja kohandada kujundust ekraani suuruse jaoks. Mida see maksab? Enamik täna kujundatud veebisaite on juba tundlikud. Vanema teema või veebisaidi uuendamine võib siiski maksta teile kuni $ 2000. Kui tihti peate maksma: teie veebisaidi vastamine on ühekordne ülesanne.

ONLINE MARKETING
Nüüd, kui teil on põhiline arusaam kulutustest põhilise veebisaidi käitamiseks, analüüsime mõningaid funktsioone, mida tasub maksta lisatasu eest. Me keskendume ainult lisandmooduleid, mis saavad külastajad klientideni sisse lülitada, veebis liiklust suurendada ja otsingumootorites, nagu Google’is, reklaami tõsta.

Otsingumootori optimeerimine (SEO)
Miks seda vajate: SEO ei ole enam valikuline. Tegelikult on see kohustuslik, eriti kui kasutate kaubanduslikku veebisaiti. SEO on rida ülesandeid, mis lõpuks määravad kindlaks, kus teie veebisait jõuab otsingumootoritesse kindlale märksõnale. Idee on selles, et teie veebisait peaks olema see, kui inimesed otsivad teie eriala päringuid kõrgel kui teised. Kui palju maksate: SEO kulud sõltuvad agentuurist, kuid see on üks suuremaid kulusid, mis on seotud veebisaidi tööga. Võite eeldada, et lisaks igakuisele hooldustasule (keskmiselt umbes 200 kuni 500 USA dollarit kuus) maksta ettemaksu (tõenäoliselt vahemikus 3 000 kuni 9 000 USD). Mida suurem on teie ettevõte, seda kõrgem võib kulusid oodata. Kui tihti te maksate: SEO on pidev lahing, see pole kunagi ühekordne asi. Te peate eelarvest maksma ettevõtte eest, kes teab, mida nad teevad, ja on tõestatud. Mida usaldusväärsemad nad on, seda rohkem nad võtavad. Parem on maksta oma optimeerimisoskustele pädev, kuid kallis ettevõte, kui maksta odavamat, kuid ebaefektiivset äri, mis teeb tühjad lubadused.

Pay-per-Click (PPC) reklaam
Miks peaksite seda kasutama? Google’i otsingumootori tulemuste lehtede, YouTube’i videote alt ja paljude veebisaitide bänneritel ja jaluste juures leiate PPC-reklaame. Neid leidub kõikjal, sest kirjastajad saavad komisjonilt igal ajal reklaami klõpsata. Kuna need on nii laialt levinud ja tasulised reklaamid on suunatud kindlatele rühmadele, on need tõhusad, et aidata ettevõtetel liiklust suurendada. See, kas see liiklus muutub müügiks, on teie jaoks. Maksete kliki reklaamid on efektiivne ja kiire lahendus, et saada liiklus mahepõllumajanduslikult. Kui palju maksate: maksate iga klikitud reklaami eest. Kliki maksumus sõltub sellest, kui palju inimesi pakub samale märksõnale, mida proovite näha. Kui soovite, et teie reklaami näeksite, kui keegi otsib Chicagi piirkonnas “koerakäijaid”, aga teie piirkonnas on sama reklaami paigutusega konkureerivaid 3-4 muid koerakäijaid, kes on nõus maksma kõrgeim klõpsutariif on kõrgem kui ülejäänud. Kulud sõltuvad sellest, kui palju konkurentsi olete oma sihitud piirkonnas. Hinnad võivad ulatuda 100 dollarist kuus kuni 1000 USA dollarini kuus ja rohkem. Kui tihti peate maksma: saate maksta PPC reklaamide eest nii kaua, kui soovite.

Konversioonimäära optimeerimine (CRO)
Miks peaksite seda proovima? Konversioonimäära optimeerimine võib suurendada veebisaidi konversioone tegevusele kutsuva (CTA) taktikaga, nagu sihtlehed, infolehed, registreerumislehed, nupud ja muud võimalused. Üks meetod võib töötada paremini kui teised, seega on kõige parem katsetada, milline CRO on kõige tõhusam A / B-testimise korral. Kui palju maksate: CRO ühe A / B testpakett on tavaliselt vahemikus $ 300 kuni $ 600. Kui tihti peate maksma: võite tasuda täieliku paketi eest, et testida erinevaid CRO meetodeid või maksta iga katse eest eraldi. Odavamad kulud tulevad pakettidega.

Copywriting
Miks sa vajad seda: veebilehtedele kirjutatav sisu nõuab copywritingut. Tugev copywriting on üleskutse iseendale, sest see julgustab potentsiaalseid kliente nägema teid oma valdkonna juhina. Kehv copywriting sisaldab dubleerivat sisu oma saidil või kellegi teisega. Kui palju maksate: kui tellite copywriting teenuseid individuaalselt, tasutavad vabakutselised üldiselt sõnade eest. Mõned vabakutselised ja agentuurid pakuvad pakette, mis pakuvad teile kogu vajaliku sisu odavamalt. Nad võivad lisateavet nende lehtede värskendamiseks ja nõudmise korral täiendava copywritingu eest tasuda. Kulud võivad ulatuda 5 dollarist 500 sõna kohta kuni 500 dollarini mitmele esialgse kirjaliku töö leheküljele. Kui tihti peate maksma: otsingumootorid pakuvad veebisaite, mis pakuvad ajakohastatud sisu järjekindlalt, eriti need, mis sisaldavad minimaalseid vigu ja märkimisväärset teksti. Sellisena peaksid copywriting kulud olema eelarvesse kuus ja neid tuleks kulutada pädevale kirjanikule.

Sisuturundus
Miks peaksite sisu looma? Kliendid eelistavad ettevõtteid, kes toodavad meeldejäävat sisu. Kliendi usaldus põhineb teabel, mida inimesed võivad sõltuda. Sellist sisu saab edastada ajaveebide, videote, sotsiaalmeedia kujundite, graafikute, meeleavalduste, infografikute, valgete lehtede, netisaadete ja muude multimeediumivormingute kaudu. Kui palju maksate: iga sisuturunduse vorm erineb, kuid ükski neist pole odav. Infographics võib ühe graafika saamiseks maksta vähemalt $ 500, samas kui videote tootmine võib ulatuda $ 3000 kuni $ 5000-ni. Kirjanikud kalduvad sõna järgi maksma, samas kui podcastid peavad heliseadmete ja stuudio kasutamist saatma. Kui tihti peate maksma: sõltub sellest, millist tüüpi sisu turundus valite ja kui tihti te avaldate. Sisu tuleks koostada korrapäraselt, nii et ükskõik millises vormis valiksite selle jaoks kuueelarve.

Sotsiaalmeedia
Miks seda vajate: sotsiaalne meedia on suurepärane platvorm, mille abil saate oma äri loovalt reklaamida, ilma et seda peaks kellelegi müüma. Saate näidata seda, mida peate pakkuma lõbusalt ja loovalt, võib-olla läbi humoorikate mude, videomaterjalide, statistiliste infografikute või isegi lihtsa sõnumi. Mõnikord reklaamib ettevõte endist müüki ainult sotsiaalmeedia vormis, et seda väärt järgida. Samuti on tõestatud, et võistlused sotsiaalmeedias on suurendanud järgijaid ja kaasatust. Lisaks on sotsiaalmeedia platvorm, kus kliendid saavad otseselt ja avalikult oma ettevõttele muret avaldada. Kui palju maksate: on palju sotsiaalse meedia vorme, ja teilt võidakse tasuda, et igaüks neist säilitaks ja värskendaks. Sotsiaalse meedia sisu ei tohiks olla kõigis võrkudes ühesugune, seega kulub teile sisu kulutamise aeg. Igakuine hooldus ja värskendus võib kuluda vahemikus $ 250 kuus kuni $ 2,500 sõltuvalt teie kasutatavast asutusest. Kui tihti peate maksma: sotsiaalmeedia turundus on käimasolev projekt, nii et igakuist tasu tuleks eelarves ette näha. Kui otsustate korraldada võistlusi sotsiaalmeedias, tuleks ka auhinnakulusid arvestada.